Skapa ett konto för att bli belönad för varje köp och ta del av exklusiva förmåner endast för medlemmar.
Hur man tjänar
Lös in belöningar
Nivåöversikt
V.I.P.
Platina
Svart kort
V.I.P.
13,95 kr - 6 812,95 kr
13,95 kr = 5 poäng
Platina
Utgifter: 6 826,95 kr - 13 638,95 kr
13,95 kr = 7 poäng
Svart kort
Utgifter: 13 652,95 kr+
13,95 kr = 10 poäng
erbjudanden endast för medlemmar
Ange produktpresenter
tidig tillgång till nya produktsläpp och försäljning
födelsedagspresent
Ange semesterpresenter
Vanliga frågor
Vad är Concierge Club?
Concierge Club är Hotel Collection lojalitetsprogram. När du går med i klubben kommer du att tjäna poäng på kvalificerande köp och andra interaktioner med oss. Du kan använda dessa poäng för att lösa in pengar i kassan och andra exklusiva belöningar. Ju fler poäng du har, desto högre lojalitetsnivå och desto fler förmåner kommer du att tjäna!
Hur går jag med i The Concierge Club?
Du kan gå med i klubben kl skapa ett konto.
Hur tjänar jag poäng?
Vi har listat alla dina möjligheter att tjäna poäng här.
Hur fungerar lojalitetsnivåerna?
Vår conciergeklubb har tre lojalitetsnivåer: VIP, Platinum och Black Card som baseras på dina årliga utgifter på HotelCollection.com.
Vår VIP-nivå är gratis att gå med skapa ett konto. När du har skapat ditt konto kommer du att få ett välkomstmail och börja tjäna 5 poäng för varje 13,95 kr spenderad.
När du har spenderat 6 826,95 kr under en 365-dagarsperiod kommer du automatiskt att uppgraderas till Platina Tier och börja tjäna 7 poäng för varje 13,95 kr spenderad.
När du har spenderat 13 652,95 kr under en 365-dagarsperiod kommer du automatiskt att uppgraderas till Svart kortskikt och börja tjäna 10 poäng för varje 13,95 kr spenderad. För att förbli i din nivå måste du behålla den nivån av årliga utgifter.
Hur kan jag se min nuvarande Concierge Club-status?
Ditt poängsaldo och din nuvarande nivå kan ses i din Concierge Club Kontoportal.
Vad kan mina poäng lösas in på?
Poäng kan lösas in för Belöningar i din kontoportal eller i kassan för pengarrabatt (100 poäng = 13,95 kr på ditt köp).
Observera: Belöningen för gratis frakt har en maximal fraktsats på 273,95 kr och är för närvarande endast kvalificerad för amerikanska kunder.
Hur löser jag in belöningar?
För att lösa in belöningar, se till att du gör det inloggad till ditt konto. Du kan lösa in belöningar i din kontoportal och i kassan.
Vad betyder "väntande" poäng?
Poäng från ett köp visas som "Väntande" i 30 dagar efter att du gjort din beställning. Efter dessa 30 dagar, om du inte har annullerat eller ändrat din beställning, ändras poängstatus från "Väntande" till "Godkänd".
- Om en beställning avbryts eller ändras, kommer dina poäng att visas som "Väntande" tills din nya beställningsstatus har behandlats.
- För en ändrad beställning kommer antalet poäng du får på den beställningen att justeras i din kontohistorik för att återspegla din nya beställningsstatus.
Vad betyder "Avbrutna" poäng?
Om du någon gång väljer att returnera en produkt, avbryta en beställning eller avsluta prenumerationen på e-post- och/eller SMS-aviseringar, kommer dina intjänade poäng kopplade till dessa åtgärder att dras från ditt konto och visas som "Avbruten".
Upphör mitt nivåmedlemskap?
Ditt nivåmedlemskap börjar när du börjar handla hos oss! Din nivåstatus baseras på din totala utgiftsaktivitet inom 365 dagar efter att du har gått in i nivån.
I det här sammanhanget, om du börjar som VIP-medlem och når minimiutgiften för att bli uppgraderad till Platinum, blir datumet för köpet ditt nya utgångsdatum för nivåstatus.
Efteråt måste du behålla de krav som krävs för din nya nivåstatus eller kommer att nedgraderas efter 365 dagar till den status som är kopplad till din utgiftsaktivitet.
Vi kommer att påminna dig en månad innan ditt nivåmedlemskap är på väg att löpa ut.
Förfaller mina poäng?
Dina poäng går ut 365 dagar efter ditt senaste köp. Du måste göra minst ett köp under denna tidsram för att dina poäng ska förbli aktiva.
Finns det en gräns för hur många poäng jag kan tjäna?
Nej, det finns ingen gräns. Du kan dock bara lösa in en belöning per köp.
Jag har problem med att komma åt mitt konto/visa mina poäng.
För frågor eller support, vänligen kontakta oss.